Hišni red

HIŠA MAME SLAVKE

HIŠNI RED
  • SPLOŠNI POGOJI SO SESTAVNI DEL POGODBE, KI JIH SKLENETA PONUDNIK APARTMAJEV SLAVI GANTAR - SOBODAJALKA “HIŠA MAME SLAVKE “ APARTMA ZALA IN APARTMA NIKA, BISTRIČICA 13, 1242 STAHOVICA.
  • GOST JE VSAKA OSEBA, KI JE ODDALA POVPRAŠEVANJE ZA NAJEM APARTMAJA V USTNI ALI PISNI OBLIKI ALI ELEKRONSKI OBLIKI ( V NADALJEVANJU REZERVACIJA ), OPRAVLJA NAJEM ALI JE IZVEDLA PLACILO NAJEMA APARTMAJA. ZA GOSTA VELJA TUDI VSAKA TRETJA OSEBA, KI JE ODDALA NAROČILO ZA DRUGEGA.
  • GOST Z ODDAJO SOGLAŠA IN SE ZAVEZUJE S SPLOŠNIMI POGOJI TER POTRJUJE, DA JE Z VSEBINO SPLOŠNIH POGOJEV OB ODDAJI REZERVACIE V CELOTI SEZNANJEN IN JO RAZUME. SPLOŠNI POGOJI SO OBJAVLJENI NA SPLETNI STRANI HIŠA MAMI SLAVKE POD VELIKO PLANINO ZA APARTMA ZALA IN APARTMA NIKA IN FIZIČNO V APARTMAJIH.
  • SESTAVNI DEL SPLOŠNIH POGOJEV JE TUDI HIŠNI RED, KI SE NAHAJA V APARTMAJU TER JE OBJAVLJEN NA SPLETNI STRANI https://www.slavkahouse.si
REZERVACIJA IN PLAČILO


  • POVPRAŠEVANJE SE PONUDNIKU POŠLJE PO ELEKTRONSKI POŠTI (slavigantar@gmail.com) PONUDNIK PRIJETEGA NAROČILA REZERVACIJE NI DOLŽAN POTRDITI.
  • GOST MORA OB REZERVACIJI POSREDOVATI PODATKE O SVOJEM IMENU IN PRIIMKU, ŠTEVILO GOSTOV, STAROST OTROK IN TERMINU NAJEMA, TER JAMČI ZA NJIHOVO RESNIČNOST IN VERODOSTOJNOST. V PRIMERU DA GOST OB PRIJAVI NE NAVEDE PRAVILNIH PODATKOV, ODGOVARJA ZA VSE STROŠKE OZIROMA POSLEDICE NASTALE ZARADI NAPAČNIH PODATKOV.
  • PO PREJETEM POVRAŠEVANJU GOST PREJME PONUDBO. REZERVACIJA APARTMAJA OZIROMA POGODBO O NAJEMU APARTMAJA JE MED PONUDNIKOM IN GOSTOM SKLENJENA OB PLACILU 30% AVANSA VREDNOSTI PONUDBE.
  • PREOSTANEK PLACILA SE PORAVNA NA TRR PONUDNIKA ALI Z GOTOVINO ( EUR ) NAJKASNEJE OB ODHODU, KO PONUDNIK IZDA GOSTU RAČUN.
  • REZERVACIJA TERMINA JE ZA GOSTA ZAVEZUJOČA. ODSTOP OD REZERVACIJE JE DOLOČEN V ODSTAVKU “SPREMEMBE IN ODPOVEDI S STRANI GOSTA “.
HIŠNA PRAVILA - OBVEZNOSTI GOSTA


  • GOST SE ZAVEZUJE UPRAVLJATI VSE NAPRAVE IN OPREMO V APARTMAJU V SKLADU Z NAVODILI PROIZVAJALCA, S SPLOŠNIMI POGOJI, HIŠNIM REDOM, POŽARNIM REDOM , TER S SKRBNOSTJO DOBREGA GOSPODARJA.
  • GOST SE ZAVEZUJE DA BO IMEL VELJAVNE DOKUMENTE IN SPOŠTOVAL HIŠNI RED V APARTMAJU.
  • MOREBITNIH POMANJKLJIVOSTI ALI NAPAKAH APRTMAJA SE GOST ZAVEZUJE NEMUDOMA OBVESTITI PONUDNIKA, SLEDNJI PA SE ZAVEZUJE V NAJKRAJŠEM ČASU LE-TE POPRAVITI ALI NA DOMESTITI.
  • KAJENJE V APARTMAJU JE STROGO PREPOVEDANO.
SPLOŠNI POGOJI IN HIŠNI RED MAME SLAVKE POD VELIKO PLANINO


  • V APARTMAJIH NI DOVOLJENO PRENOČVANJE OSEB, KI NISO PREDHODNO PRIJAVLJENE V PRIMERU BIVANJA OZIROMA PRENOČEVANJA NEPRIJVLJENIH OSEB ZNAŠA POGODBENA KAZEN 50 EUR ZA VSAKO NEPRIJVLJENO OSEBO, PRAV TAKO PA JE GOST DOLŽAN PLAČATI TURISTIČNO TAKSO ZA NEPRIJAVLJENEGA GOSTA. TER PONUDNIKU POVRNITI DRUGO ŠKODO, NASTALO V POSLEDICI NOČITVE NEPRIJAVLJENIH OSEB ( MEREBITNE KAZNI V PREKRŠKOVNIH, INŠPEKCIJSKIH IN DRUGIH POSTOPKIH ).
  • NOČNI RED IN MIR V APARTMAJIH IN ZUNANJIH POVRŠINAH VELJA MED 23. IN 6. URO. PONUDNIK SI PRIDRŽUJE PRAVICO KRŠITELJU PREDČASNO ODPOVEDATI POGODBO OZIROMA BIVANIJE V APARTMAJU.
  • GOST JE DOLŽAN SKRBETI ZA LASTNO VARNOST TER VARNOST DRUGIH OSEB V APARTMAJU KOT TUDI ZA VARNOST SVOJEGA PREMOŽENJA TER USTREZNO NADZOROVATI STROJE IN NAPRAVE KI JIH PRINESE S SEBOJ.
  • HIŠNI LIUBLJENČKI NISO DOVOLJENI BREZ PREDHODNEGA PISNEGA ALI USTNEGA DOGOVORA S PONUDNIKOM.
  • ZA ŠKODO, KI NASTANE V APARTMAJU ZARADI MALOMARNOSTI GOSTO JE LE-TO DOLŽAN PORAVNATI.
PRIHODI IN ODHODI


  • PRIHOD GOSTOV JE MOŽEN PO 15.URI NA DAN PRIHODA. OB PREDHODNEM DOGOVORU Z PONUDNIKOM JE PRIHOD MOŽEN TUDI PREJ.

  • NA DAN ODHODA MORA GOST IZPRAZNITI APARTMA IN VRNITI KLJUČE PONUDNIKU ALI V ŠKATLO ZA KLJUČE ( KEY-BOX ) DO 10.URE NA DAN ODHODA, RAZEN ČE NI DRUGAČE DOGOVORJENO. ČE GOST TA ROK PREKORAČI BREZ PREDHODNEGA DOGOVORA S PONUDNIKOM, LAHKO PONUDNIK OD NJEGA ZAHTEVA 50% CENE DNEVNEGA NAJEMA APARTMAJA.
  • KLJUČE APARTMAJA GOST NA DAN PRIHODA DOBI OD PONUDNIKA ALI V ŠKATLI, KI JE NA LESENI HIŠICI POLEG OBJEKTA. KODO PA MU PONUDNIK POŠLJE PO ELEKRONSKI POŠTI ALI SMS SPOROČILO, 24 UR PRED PRIHODOM OZIROMA NA DAN PRIHODA KO SE GOST SAM PRIJAVI PO ELEKTRONSKI POŠTI.
  • V KOLIKOR SE GOST PRIJAVLJA NA SAMEM KRAJU APARTMAJA NE DOBI KODO ZA KLJUČE, AMPAK MORA PREDLOŽITI VELJAVNO OSEBNO IZ KAZNICO, VOZNIŠKO DOVOLJENJE ALI POTNI LIST ZA VSE OSEBE KATRE BODO BIVALE V APARTMAJU. ZA PRIJAVO PA MORA PLAČATI PONUDNIKU, KER V OBJEKTU NI RECEPCIJE.
TURISTIČNA TAKSA


  • TURISTIČNO TAKSO 2.00 EUR IN PROMOCIJSKO TAKSO 0.50 EUR ZA ODRASLE OSEBE JE PRISTOJBINA, KI SE POBIRA NA RAČUN OBČINE KAMNIK, OB VSAKOKRATNI PRENOČITVI.
  • TURISTIČNO IN PROMOCIJSKO TAKSO PLAČUJEJO DRŽAVLJANI REPUBLIKE SLOVENIJE IN TUJCI, KI PRENUČUJEJO V NASTANITVENEM OBRATU NA OBMOČJU OBČINE KAMNIK.
  • SKUPNI ZNESEK TURISTIČNE IN PROMOCISKE TAKSE NA DAN NA OSEBO ZNAŠA 2.50 EUR.
  • TURISTIČNO TAKSO V VIŠINI 50% PLAČUJEJO OSEBE OD 7. DO 18. LETA STAROSTI.
  • TURISTIČNE TAKSE SO OPROŠČENI OTROCI DO 7. LETA STAROSTI IN OSEBE NAVEDENE NA PODLAGI SPREJETEGA OBČINSKEGA ODLOKA O TURISTIČNI TAKSI OBČINE KAMNIK.
  • TURISTIČNA TAKSA SE PLAČA OB REGISTRACIJI GOSTA, OZIROMA NAJKASNEJE OB ODJAVI GOSTA, PRED ODHODOM.
SPLOŠNI POGOJI


  • VSE CENE SO V EURIH, NA PODLAGI 1. ODSTAVKA 94. ČLENA ZAKONA ODSTAVKU NA DODANO VREDNOST DDV NI OBRAČUNAN.
  • V CENO APARTMAJA JE VKLJUČENO : UPORABA OPREME V APARTMAJU, UPORABA POSTELJNINE IN BRISAČE, SERVETI IN OSTALI MATERIAL, KI JE NA VOLJO V APARTMAJU, PORABA VODE, ELEKTRIČNE ENERGIJE, INTERNET, NEPOKRITO PARKIRIŠČE PRED APARTMAJEM. V CENI NI VŠTETO KONČNO ČIŠČENJE APARTMAJA IN TURISTIČNA TAKSA.
SPREMEMBE IN ODPOVEDI S STRANI GOSTA


  • GOST IMA PREVICO DO ODPOVEDI REZERVACIJE. GOST MORA O ODPOVEDI PISNO OBVESTITI PONUDNIKA NA E-NASLOV ( slavigantar@gmail.com ), ČE ODPOVED NI PISNA SE ŠTEJE, DA GOST NI ODPOVEDAL. V PRIMERU NEPOSREDNE REZERVACIJE PRI PONUDNIKU JE VIŠINA VRAČILA VPLAČANE AKONTACIJE SLEDEČA : DO 20 DNI PRED PRIHODO 50% AKONTACIJE.
  • V PRIMERU DA GOST PREJ ZA POSTI APARTAMA PRED DATUMOM ODHODA, GOSTU NE PRIPADA POVRAČILO PLAČILA NASTANITVE.
  • GOST LAHKO PO POTRJENI REZERVACIJI SPREMENI IME ALI ŠTEVILO GOSTOV, KI BODO BIVALI V APATMAJU POD POGOJEM, DA NE PRESEGA DOVOLJENEGA ŠTEVILA OSEB V APARTMAJU. GOST O VSEH SPREMEMBAH PISNO OBVESTI PONUDNIKA. OB SPREMEMBI ŠTEVILA OSEB SE OBRAČUNA PO VELJAVNEM CENIKU.
SPREMEMBE IN ODPOVEDI S STRANI PONUDNIKA


  • PONUDNIK SI V SKLADU Z VELJAVNO ZAKONODAJO PRIDRŽUJE PRAVICO DO ODPOVEDI OZIROMA SPREMEMBE REZERVACIJE ČE PRED ALI MED IZVAJANJEM STORITVE NASTOPIJO IZREDNE OKOLIŠČINE, KI JIH NI BILO MOGOČE PRIČAKOVATI, OSTRANITI ALI SE JIM IZIGNITI ZA PONUDNIKA PA TE OKOLIŠČINE POMENIJO UTEMELJEN RAZLOG DA POGODBE NE BI SKENIL, ČE BI OBSTAJALE OB SKLENITVI POGODBE.
  • PONUDNIK LAHKO ODPOVE REZERVACIJO OZIROMA ODSTOPI OD REZERVACIJE IN ZAHTEVA POVRNITEV ŠKODE OD GOSTA, KI KRŠI SPLOŠNE POGOJE ALI HIŠNI RED.
  • V PRIMERU ODPOVEDI POGODBE S STRANI PONUDNIKA PO PREJŠNJI TOČKI GOST NI UPRAVIČEN DO POVRAČILA STROŠKOV NAMESTITVE TER JE DOLŽAN PORAVNATI CELOTNO VREDNOST POTRJENE REZERVACIJE NAJEMA APARTMAJA.
  • V PRIMERU OBIEKTIVNIH OKOLIŠČIN ALI VIŠJE SILE, ZA KATERO SE ŠTEJEJO VSI NEPRIČAKOVANI IN NEPREDVIDLJVI DOGODKI, PONUDNIK ODPOVE REZERVACIJO OZIROMA ODSTOPI OD POGODBE, IMA GOST PRAVICO DO POVRAČILA CELOTNE VPLČANE AKONTACIJE.
OBVEZNOST PONUDNIKA


  • V PRIMERU, DA GOST DOBI NEOČIŠČEN APARTMA, JE DOLŽAN O TEM NEMUDOMA OBVESTITI PONUDNIKA. PONUDNUK PA JE DOLŽAN OČISTITI APARTMA V 2 URAH.
  • PONIDNIK SE ZAVEZUJE S SKRBNOSTJO DOBREGA GOSPODARJA SKRBETI ZA VARNOST GOSTOV IN NIHOVEGA PREMOŽENJA. PONUDNIK NE ODGOVARJA ZA POŠKODBE GOSTOV IN NIHOVEGA PREMOŽENJA. PONUDNIK NE ODGOVARJA ZA POŠKODBE GOSTOV V APARTMAJU IN NA ZUNANJIH POVRŠINAH.
  • PONUDNIK ZA ŠKODO NE ODGOVARJA ZA KAKRŠNOKOLI NEPOSREDNO ALI POSREDNO POŠKODOVANJE, UNIČENJE, KRAJO ALI IZGUBO LASTNINE GOSTOV ALI OSEBNE POŠKODBE GOSTA, KI NA KAKRŠEN KOLI NAČIN NASTANEJO MED UPORABO OZIROMA BIVANJEM V APARTNAJIH. ODŠKODNINSKA ODGOVORNOST PONUDNIKA V NOBENEM PRIMERU NE MORE PRESEGATI POGODBENE VREDNOSTI.
SPLOŠNI POGOJI IN HIŠNI RED
VARNOST PODATKOV


  • PONUDNIK PREJETE PODATKE GOSTA UPORABI IZKLJUČNO ZA SKLENITEV POGODBENEGA RAZMERJA.
  • OSEBNE PODATKE, KI JIH PONUDNIK ZBIRA NA PODLAGI VELJAVNIH PREDPISOV IN ZAKONOV, PONUDNIK HRANI ZA OBDOBJE, KI GA LE TI NALAGAJO.
  • DRUGE OSEBNE PODATKE, KI JIH PONUDNIK PREJME ZARADI IZVEDBE POGODBNEGA ODNOSA S GOSTOM, JIH PONUDNIK OB PREKINITVI POGODBE IZBRIŠE, V KOLIKOR SO PORAVNANE VSE OBVEZNOSTI.
  • PREJETIH OSEBNIH PODATKOV SE NE HRANI, NE OBDELUJE, NE FILTRIRA IN NE UPORABLJA ZA DRUGE NAMENE.
  • VAŠIH OSEBNIH PODATKOV PONUDNIK NE BO POSREDOVAL DRUGIM OSEBAM.
  • Z OSEBNIMI PODALKI SOBODAJALKA UPRAVLJA Z NAJVEČIJO SKRBNOSTJO, UPOŠTEVAJOČ VELJAVNO ZAKONODAJO IN STANDARTE.
REŠEVANJE REKLAMACIJ


  • GOST SE ZAVEZUJE KAKRŠNOKOLI NEPRAVILNOST OZIROMA POMANJKLJIVOST APARTMAJA TAKOJ OBVESTITI IN PRIJAVITI PONUDNIKU.
  • KADAR JE OČITNO, DA BI BILA PO VSEBINI SODEČ REKLAMACIJA OZIROMA PRITOŽBA LAHKO REŠLJIVA NA KRAJU SAMEM ( NPR. POMANKLJIVA ČISTOČA SOBE, MANJKAJOČ APARAT ITD. ) GOST PA NEMUDOMA NI JAVIL ,OZIROMA NI OPAZIL NAPAKE NA KRAJU SAMEM IN O NEPRAVILNOSTI NI PISNO OBVESTIL PONUDNIKA, SE ŠTEJE, DA SE JE GOST STRINJAL S TAKO OPRAVLJENO STORITVIJO IN JE S TEM IZGUBIL PRAVICO DO KASNEJŠIH REKLAMACIJ IN ZAHTEVKOV PO ZNIŽANJU CENE STORITVE ALI POVRNITVE ŠKODE.
  • VSI MOREBITNI SPORI SE REŠUJEJO NA STVARNO PRISTOJNEM SODIŠČU V LJUBLJANI Z UPORABO SLOVENSKEGA PRAVA.
  • TI POGOJI PRIČNEJO VELJATI Z DNEM 1.6 2024
  • TI POGOJI IN SPREMEMB LE TEH SE OBJAVIJO IN SO DOSTOPNI NA SPLETNI STRANI HIŠA MAME SLAVKE POD VELIKO PLANINO IN V APRTMAJU ZALA IN NIKA.


HIŠA MAME SLAVKE

   BISTRIČICA 13

1242 STAHOVICA


SLAVI GANTAR - SOBODAJALKA

00386 41 621 910